Cum te menții în siguranță la serviciu în caz de urgență? Iată ce trebuie să faci

-


Expertul în securitate Laurence Barton afirmă că angajatorii ar trebui să încurajeze angajații ca în situații de urgență să aibă încredere în instinctele lor și să rămână „conștienți de situație” la locul de muncă.

A-i ajuta pe oameni să-și urmeze instinctul în astfel de împrejurări petrecute la serviciu poate fi deosebit de dificil, deoarece mulți se tem să nu le lase colegilor sau superiorilor impresia că sunt paranoici.

Totuși, această tactică, spune Barton, este esențială. Angajatorii trebuie să adopte planuri flexibile de urgență și politici care să le permită angajaților să aibă încredere în intuiția lor, mai degrabă decât în ​​planurile stricte.

De exemplu, în loc ca managerii să instruiască pe toată lumea să evacueze clădirea și să se reunească apoi într-un loc învecinat, Barton este de părere că e mult mai eficient să-i îndemne pe angajați să elibereze birourile în caz de urgență și să continue să se alerge până când simt că au ajuns la un adăpost sigur în care pot să se oprească.

Explicația specialistului pornește de la ideea că un plan static pentru cazurile de urgență le poate pune viața în pericol celor aflați în clădire în cazul unor circumstanțe neprevăzute, cum ar fi, de exemplu, apariția unui al doilea atacator înarmat sau a unui prim atacator care cunoaște planurile de urgență.

Un plan flexibil, însă, ar trebui să-i încurajeze pe toți cei în cauză să ia măsuri rapide și să facă tot ce trebuie pentru a se simți în siguranță.

Dificultatea în implementarea acestei măsuri stă și în faptul că oamenii sunt adesea păcăliți de un fals sentiment de securitate la locul de muncă. „La birou ne oprim intuiția”, avertizează Barton. Asta nu înseamnă că ne dezactivăm complet aceste simțuri, însă le reducem foarte mult, întrucât ne concentrăm pe rutină – bem cafeaua de dimineață, verificăm programul zilei, știm cu cine urmează să ne întâlnim. Cheia, spune specialistul, este să ne creștem nivelul de conștientizare a situației chiar și la birou.

Citește și: 

Comunicarea cu subalternii, cheia succesului în afaceri! Iată cum trebuie să începi o conversație

Cum să-ți extinzi anul cu 30 de zile libere făcând o singură schimbare importantă în programul tău

De ce se deteriorează funcțiile cognitive pe măsură ce înaintăm în vârstă și cum putem preveni acest lucru

Urmărește Jurnaliștii.ro și pe Facebook pentru a fi la curent cu cele mai noi și mai importante știri ale zilei!


Ne-ar plăcea să aflăm ce crezi despre cele de mai sus...

comments icon 0 comments
bookmark icon

Write a comment...

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.