O învățătoare din Capitală i-a sugerat ministrului Educației să devină voluntar într-o școală. „De ce vreți să rămâneți ministru?”

-


Claudia Chiru, învățătoare la una dintre cele mai bune școli din Sectorul 3, i-a sugerat ministrului Educației, Ecaterina Andronescu, să devină o „Patt a României”, adică să facă voluntariat social în școlile românești. Pat este voluntar la Oxford de peste 12 ani. Claudia Chiru este revoltată din cauza unei noi idei a ministrului privind „revoluționarea” Educației din România – o platformă a cadrelor didactice.

Redăm integral postarea de pe Facebook:

„ „Buna dimineața!
Știți ce am visat?
Am visat patforma pe care ne-o va face doamna ministru.
Am visat platforma. Vă dați seama?
Dânsa ne va face o PLATFORMA care ne va vindeca și ne va face mai buni, care va face minuni pentru ca pe ea noi vom colabora și cu creativitate vom gândi din imaginație.
Genial!

Doamna ministru, de ce vreți să rămâneți ministru? De ce va încăpățânați? Nu vreți mai bine sa mergeți într-o scoala și să sprijiniți copiii care rămân in urma cu cititul și/sau cu scrisul? Ați fi muuult mai apreciată. Nu vreți sa fiți o Patt a României? Iată o posibila soluție, dacă ma înțelegeți – voluntariatul social la nivel național, avem muuulți înțelepți care ar putea dărui din timpul lor, ați putea sta printre ei.
Patt este voluntar la o școala din Oxford de peste 12 ani, merge zilnic și tine de mână fiecare copil care are nevoie de ea, cu o imensa răbdare le întoarce paginile cărților și le da mai mult decât timpul ei, le da afecțiunea pe care probabil nu o primesc acasă.

Dacă m-ar întreba cineva pe patul de moarte care ar fi ultima mea dorința, aș răspunde că îmi doresc să văd cu ochii mei cum oamenii stau bine împreună, cum aleg să prospere împreună și cum se susțin.
Încă nu am murit și nici pe patul de moarte nu sunt, așa ca…merg la scoala acum sa mai gândesc puțin cu imaginația”.

Citește și:

„Din păcate, la catedră sunt și oameni care nu văd și nu știu că schimbarea începe de la ei.” INTERVIU cu învățătoarea Claudia Chiru

„Școala actuală formează oameni rigizi, intoleranți, speriați să nu greșească și care nu sunt lăsați să aleagă, să aibă realizări și eșecuri”. INTERVIU cu psihanalista Speranța Farca

„La începutul anului școlar, elevii sunt mai inteligenți decât la finalul anului școlar”. INTERVIU cu matematicianul Florian Colceag

Lajos Kristof, fondatorul primei școli de mentorat din România: „La șapte ani, copilul intră în școală și învață ura, competiția și înfrângerea” INTERVIU


Ne-ar plăcea să aflăm ce crezi despre cele de mai sus...

comments icon 0 comments
bookmark icon

Write a comment...

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.