Puloverele de Crăciun, folosite în cea mai puternică campanie de conștientizare a amenințărilor din 2018

-


Un ziar finlandez a ales un mod inedit de a-și promova activitatea la final de an. Puloverele de Crăciun au devenit vedetele unei campanii de publicitate cu subiect social, fiecare articol vestimentar gândit pentru sărbători fiind, de fapt, o referire la problemele cu care se confruntă lumea în prezent.

 

În mod inedit, puloverele au fost imprimate cu modele care exemplifică cele mai grave amenințări ale anului 2018: schimbările climaterice, războiul, plasticul din oceane, hărțuirea sexuală (Mișcarea #metoo), manipularea cu ajutorul tehnologiei.

Împachetate frumos, aceste pulovere inedite au fost trimise celor care au sesizat pentru prima dată fiecare dintre aceste nenorociri ale lui 2018.


Ne-ar plăcea să aflăm ce crezi despre cele de mai sus...

comments icon 0 comments
bookmark icon

Write a comment...

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.