Top cinci surse extraordinare de proteine vegetale și beneficiile consumului lor

-


 

Atunci când o persoană spune că este vegetariană, prima întrebare care ne vine în minte este „Dar de unde îți iei protenile?”. Răspunsul este că există anumite alimente de origine vegetală care conțin proteinele necesare și care, dacă le consumăm într-o cantitate suficientă, asigură aportul potrivit de nutrienți.

Iar aceste proteine din sursă vegetală sunt extraordinar de bune pentru sănătatea noastră, astfel că nu este necesar să devenim vegetarieni pentru a le putea consuma. Putem, pur și simplu, să includem mai multe mese „verzi” în dieta noastră.

Printre beneficiile aduse de acești nutrienți se numără:

– reducerea colesterolului și grăsimilor saturate nesănătoase

– scăderea riscului unor forme de cancer

– reducerea riscului de diabet

Astfel, acestea sunt 5 alimente vegetale care oferă aportul maxim de proteine:

  1. Tofu – Astăzi, există o gamă largă de alimente pe bază de soia. Tofu, de exmplu, este bine cunoscut pentru cantitatea mare de proteine pe care o oferă.
  2. Fasole – Fasolea este extrem de bogată în nutrienți care alimentează creierul, inima și mușchii.
  3. Linte – O ceașcă de linte oferă 18 grame de proteine, ceea ce echivalează cu proteinele din trei ouă.
  4. Quinoa – Pe lângă proteine, quinoa include toți cei nou aminoacizi esențiali pentru corpul uman.
  5. Năut – Există multe feluri în care năutul poate fi consumat, de la humus la o varietate mare de salate.

 


Ne-ar plăcea să aflăm ce crezi despre cele de mai sus...

comments icon 0 comments
bookmark icon

Write a comment...

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.