UPDATE: ING a remediat problema

-


UPDATE: ING Bank România a anunţat, luni seara, că a rezolvat problema legată de dublarea unor tranzacţii cu cardul, situaţie apărută în cursul aceleiaşi zile.

Luni, puţin după ora 14:00, ING Bank România a identificat dublarea unor tranzacţii realizate cu cardul şi procesate în această zi.

„Banca a identificat situaţiile urgente ale unor clienţi şi a discutat cu aceştia pentru a corecta tranzacţiile şi a regla punctual contul clienţilor, cât mai repede cu putinţă. Eroarea a fost confirmată ca fiind una operaţională, fără impact asupra altor procesări ale băncii. Clienţii nu vor suporta costuri în urma acestei situaţii, în comisioane sau taxe. Toate tranzacţiile au fost corectate şi sumele reglate până la ora 21:00 a aceleiaşi zile”, au subliniat reprezentanţii ING Bank România.

Știrea inițială

Clienții ING Bank au avut surpriza neplăcută de a constata că o parte din tranzacțiile cu cardul efectuate în weekend au fost dublate. Reprezentanţii băncii confirmă că au probleme şi spun că până la finalul zilei vor remedia situaţia

 

„O parte dintre clientii ING au putut vedea astazi tranzactii dublate in extrasul lor de cont. Cauza vine dintr-o eroare operationala, in care unele fisiere de plata decontate astazi au fost procesate de doua ori. Eroarea nu a afectat in niciun fel alte servicii si sisteme ING.

Lucram cu prioritate la remedierea incidentului si va asiguram ca toate erorile vor fi corectate pana la finalul zilei. Ne pare sincer rau pentru neplacerile create si vrem sa stiti ca suntem la curent cu toate sesizarile voastre. Puteti urmari starea serviciilor noastre aici: https://ing.ro/stare-servicii”, este anunțul postat pe pagina de Facebook a ING.


Ne-ar plăcea să aflăm ce crezi despre cele de mai sus...

comments icon 0 comments
bookmark icon

Write a comment...

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.